Współpraca

Responsive image

Jak wygląda procedura rozpoczęcia współpracy?

Jeżeli już teraz podjęliście Państwo decyzję o współpracy z naszym biurem rachunkowym, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy w celu ustalenia dogodnego terminu spotkania.

Jak wygląda comiesięczna współpraca?

Do 7-go, najpóźniej 10-tego każdego dnia następnego miesiąca prosimy o dostarczenie dokumentów do biura. Istnieje również możliwość odbioru dokumentów przez naszego pracownika w siedzibie Państwa firmy.

Praktykujemy także dostarczanie dokumentów za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej, a bezpośrednie rozmowy prowadzimy za pomocą telefonu lub komunikatorów internetowych. Pozwala to na znakomite obniżenie kosztów przejazdów i oszczędność czasu.

Po sporządzeniu deklaracji rozliczeniowych zostają Państwo poinformowani o wyniku finansowym oraz o wysokości podatków wraz z możliwością odebrania z biura przelewów do organu podatkowego.

Gdzie przechowywana jest dokumentacja księgowa?

W trakcie danego roku podatkowego dokumenty księgowe podatnika przechowywane i archiwizowane są w siedzibie biura rachunkowego. Jeżeli zachodzi potrzeba przechowywania dokumentacji w siedzibie płatnika, dokumenty księgowe wydawane są do biura rachunkowego tylko na czas sporządzania dokumentacji i deklaracji podatkowej. Po sporządzeniu deklaracji dokumenty księgowe są przekazywane do klienta.

Na specjalne życzenie istnieje możliwość sporządzania całej dokumentacji w siedzibie zleceniodawcy jednak usługa taka jest dodatkowo płatna.

Inne korzyści współpracy

W razie kontroli skarbowej podmiotu obsługiwanego przez biuro rachunkowe, nasz przedstawiciel reprezentuje płatnika przed Urzędem Skarbowym oraz Zakładem Ubezpieczeń Społecznych. Zleceniodawca informowany jest o zakończeniu kontroli i postanowieniach Urzędu Kontroli Skarbowej.

Usługi za pośrednictwem internetu

Świadczymy usługi na „odległość” bez konieczności fizycznego dostarczania dokumentów do biura. Za pomocą poczty elektronicznej klient przesyła zeskanowane dokumenty zakupu i sprzedaży. Biuro przetwarza dokumenty, następnie ewidencje podatkowe (książka, rejestry VAT, listy płac, deklaracje i inne) w postaci plików PDF zostają przesłane do klienta. Klient drukuje ewidencje i dołącza do dokumentów źródłowych.

Certyfikat - Biuro Godne Polecenia

Certyfikat Księgowy 17834/2007

Skontaktuj się z nami:

Biuro Rachunkowe DEKLARACJA

ul. Łódzka 8

87-100 TORUŃ

Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta, masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości:

 

Zadzwoń:

+ 48 511 985 499

 

Napisz:

kontakt@biurodeklaracja.pl

lub skorzystaj z formularza kontaktowego